Продавець Белфуд розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
721 відгук
+380 (63) 736-30-00
+380 (95) 635-30-52
Кошик

Про нас

"Belfood"- це інтернет магазин, що надає унікальну можливість придбати свіжі та якісні продукти харчування , з доставкою по всій Україні. Наша команда спеціалізується на якісних продуктах харчування ось вже 20 років, а у 2015 році ми вийшли на простори інтернету.Тепер нашим клієнтам не потрібно витрачати свій дорогоцінний час на пошук улюблених продуктів, їх можна абсолютно спокійно замовити у нас одним кліком. Ми завжди йдемо на зустріч побажанням наших клієнтів і готові обговорити замовлення продукції, яка не представлена на нашому сайті, але кому вкрай необхідна. Наші відмінні риси - миттєва обробка та відправка замовлень, якісна упаковка посилок в свою тару, наявність представлених товарів та завжди актуальні ціни. C 2018 року ми розширили асортимент магазину якісними продуктами харчування з Європи. Ми працюємо для Вас 7 днів на тиждень, з 9-00 до 21-00. Будемо раді спілкуванню та сподіваємося на співпрацю.

Мінімальне замовлення

У нашому Інтернет-магазині мінімальне замовлення дорівнює 200 гривень.

Відправка

Посилки відправляємо Новою поштою, Укрпоштою, Інтайм . Витрати за доставку оплачує покупець. ПІСЛЯПЛАТА МОЖЛИВА ТІЛЬКИ З ПЕРЕДОПЛАТОЮ ЗА ПОСЛУГИ ТРАНСПОРТНОЇ КОМПАНІЇ.

Оплата

Оплата або під час отримання на пошті, або шляхом переказу грошей на картку Приват Банку. Використовуючи другий спосіб оплати, клієнт зобов'язаний враховувати комісію за переказ коштів.

Замовлення, зроблені до 13:30, зазвичай відправляються покупцеві в той же день. Якщо клієнт бажає оплатити замовлення на карту банку, то він повинен зробити це до 14:00 і скинути фото/скрін квитанції в вайбер менеджеру, або повідомити будь-яким зручним способом. Не переживайте, все посилки відправляються тільки після схвалення покупцем відправки замовлення під час телефонної розмови з нашим менеджером.

Зверніть увагу, Нова пошта не дозволяє знімати післяплата в телефонному режимі. Це можна зробити тільки на відділенні. Тому дуже важливо вчасно (до 14:00) оплатити і кинути менеджеру фото квитанції або повідомити будь-яким зручним способом.

Це важливо!

У день відправлення посилки, після 18 годин, всі клієнти отримують на вайбер або в СМС повідомлення номер ТТН-ки, за яким вони можуть відслідковувати переміщення замовлення.

Оскільки наші товари — це продукти харчування, то вони не можуть зберігатися на Новій пошті довгий час. З-за цього Нова пошта з такими клієнтами, як ми, укладає договір. Згідно з цим договором, всі наші посилки відправляються до нас на 5-й день після прибуття на відділення. Тому дуже важливо, щоб клієнт встиг забрати посилку вчасно.

.

Повернення посилок

Нагадуємо, що продукти харчування, згідно з постановою КМУ від 19 березня 1994 року № 172, не підлягають обміну або поверненню.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner